Therese Nerpin

5 år
För 10 år sedan träffade jag för första gången en människa som kom till att betyda allt för mig, och idag för 5 år sedan såg jag henne för sista gången. 
 Det finns egentligen så mycket jag vill berätta för er om henne men oavsett vad jag skulle säga skulle det aldrig få er att förstå hur underbar hon var rakt igenom. En person som alltid ser det positiva i allt, som kan skratta åt det mesta, som alltid ler och som alltid fick alla runt om henne att må bra. En sådan person var min bästavän, en sådan person är min bästavän, hon är fortfarande. 
 Det är så sjukt när jag tänker på det, att jag inte träffat dig på 5 år, jag hör dig ju fortfarande, ditt skratt, din röst och när du intensivt berättar en historia på 1 timme om vad du drömde för något inatt. Saker vi gjorde och minnen vi har, det är sånt jag lever för, jag tänker på det varje dag och hur glada vi var. Jag tänker på dig konstant och hur livet hade sett ut om du fått leva det med oss andra, vart du skulle vara någonstans just nu och vad du skulle göra för något. 
 Hur kan någon som är så verklig bara försvinna? Någon som jag träffade i princip varje dag, pratade med i telefon, dygnade i båthamnen med för att få se soluppgången, sånt försvinner aldrig, du kommer ju aldrig försvinna. Tack för att du gav mig 5 fantastiska år som jag för alltid kommer minnas med ett leende på läpparna, tack för att du gjort mig till den jag är idag och tack för att just du är min bästavän. 
I love you