Therese Nerpin

Det här med blogg, vem bryr sig egentligen?
En gång i tiden var jag en flitig bloggare, eller flitig kanske är en överdrift egentligen, jag önskar nog att jag var både flitigare och duktigare än vad jag faktiskt var. Men jag trodde allt att mina dagar som bloggare var över, för vem bryr sig egentligen? Såhär är det, när jag var en vilsen tonåring i en liten stad där alla visste allt om alla men ingen visste något om sig själv så bloggade jag egentligen inte för min egen skull. 
Dom som inte känner mig skulle nog beskriva mig som en tyslåten person som mest håller sig i bakgrunden, kanske inte så ofta tar initiativet till en konvertastion eller till att hitta på något. Dom skulle nog säga, "jag vet egentligen inte vad hon gör på dagarna". De som känner mig skulle nog beskriva mig som en glad, halvgalen och allmänt muppig tjej från norrland, någon som skrattar alldeles för högt ibland och skiter egentligen i vad andra tycker och tänker om hur hon beter sig. 
Jag däremot, jag skulle nog beskriva mig själv som allt det där och lite till, människor som tycker dom känner mig känner mig oftast inte helt. Jag har många intressen som ingen vet om, jag har också mycket funderingar och tankar kring sånt som hänt och hur saker och ting är som jag aldrig reflekterat med någon över. Som jag nämnde innan så bloggade jag nog inte för min egen skull förut utan försökte hela tiden tänka på vad andra ville se och läsa. Har ni någonsin upplevt känslan av att inte behöva bry sig alls om vad andra tycker? det är ganska fantastiskt att bara få vara sig själv, precis som man är. Så hur som helst, det här med blogg, vem bryr sig egentligen? Jag, jag bryr mig för en gångs skull bara om mig själv och här om dagen insåg jag att starta den här bloggen kan hjälpa mig att få rensa lite skit ibland, dela med mig av mina upplevelser, tankar, intressen och vardag. Här kommer jag bara vara mig själv och det ska bli himla intressant att se om du verkligen känner mig, eller hur?
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
#1 - Anonym

Men ja så roligt att få läsa mer om dig!